Konferencje branżowe w hotelu? Czemu nie!

Bez względu na sektor gospodarki i rodzaj prowadzonej działalności, przedsiębiorcy coraz chętniej organizują konferencje i inne wydarzenia branżowe. Doceniają korzyści, które płyną z firmowych eventów. Takie wydarzenia pozwalają umocnić i poszerzyć dotychczasowe kontakty biznesowe. To swego rodzaju inwestycja, która z czasem zaczyna procentować. Organizacja konferencji nie jest jednak rzeczą łatwą. Wymaga skoordynowania rozmaitych działań logistycznych i dopilnowania wielu kwestii. Jedną z najważniejszych jest wybór odpowiedniej lokalizacji. To ona w znacznej mierze decyduje o sukcesie danego wydarzenia.

Dlaczego hotel to doskonałe miejsce na organizację konferencji?
Organizatorzy konferencji bardzo chętnie korzystają z szerokiej oferty hoteli w zakresie organizacji różnego rodzaju wydarzeń. Powodzeniem cieszą się ekskluzywne, nowoczesne obiekty, położone z dala od miejskiego zgiełku i posiadające specjalistyczne zaplecze szkoleniowo-konferencyjne.

Przykładem takiego miejsca jest Hotel Lenart znajdujący się w Wieliczce pod Krakowem. Można tu wynająć cały kompleks szkoleniowy składający się z 11 sal konferencyjnych albo wybrać jedną lub kilka sal idealnie dopasowanych do naszych potrzeb. Bez wątpienia jednym z największych atutów Hotelu Lenart jest jego lokalizacja. Dogodny dojazd ułatwia dotarcie na miejsce. Jeżeli chodzi o konferencje, Kraków oferuje przedsiębiorcom mnóstwo ciekawych obiektów. Możemy z łatwością wybrać hotel, który zapewni powodzenie naszemu przedsięwzięciu.

Specjalistyczne sale konferencyjne
Profesjonalna sala konferencyjna to nie tylko wystarczająca przestrzeń, która pomieści naszych gości. Na komfort korzystania z niej wpływa układ pomieszczenia, wygodne meble, odpowiednie oświetlenie, klimatyzacja, możliwość zaciemnienienia. Dzięki temu wystąpienia i prezentacje oglądane będą z przyjemnością. Ogromne znaczenie ma również wyposażenie sali. Składają się na nie sprzęt audiowizualny, sprzęt nagłośnieniowy, rzutniki, mikrofony, ekrany, czyli wszystkie elementy ułatwiające zarówno prowadzenie, jak i oglądanie wystąpień.

Relaks i czas wolny
Hotele sprawdzają się szczególnie podczas organizacji konferencji wielodniowych. Uczestnicy nie mogą przecież cały czas brać udział w wydarzeniach konferencyjnych. Muszą mieć warunki do relaksu i odpoczynku. W hotelach organizujących konferencje bardzo często dla gości dostępny jest hotelowy basen, kort tenisowy, siłownia czy strefa SPA. Jeżeli, dodatkowo, hotel położony jest w interesującym miejscu, goście konferencji mogą pozwiedzać okolice i skorzystać z lokalnych atrakcji. Warto zawczasu upewnić się, jaki rodzaj rozrywek preferują uczestnicy naszej konferencji. Możemy np. przeprowadzić ankietę, a jej wyniki wziąć pod uwagę przy dokonywaniu wyboru lokalizacji. Nie zmuszajmy osób ceniących relaks w hotelowym basenie do dwugodzinnej wędrówki po górach.

Dobry dojazd to podstawa
Wyobraźmy sobie uczestników konferencji błądzących po peryferiach miasta w poszukiwaniu miejsca konferencji. Taka sytuacja z pewnością nie wywoła korzystnego wrażenia, raczej zniechęcenie i irytację. Dlatego wybierając hotel, zawsze bierzmy pod uwagę jego lokalizacje i właściwe oznakowanie.

Zobacz również

Kontakt

Tel: 803 697 584

E-mail: kontakt@wioska-zeglarska.pl

Polecane miejsca na imprezy firmowe i okolicznościowe. Miejsca noclegowe godne polecenia w okolicach Krakowa, oferujące atrakcje dla dzieci, pyszne jedzenie i relaks w postaci salonów SPA.